9 nesmyslů, které NIKDY nepište

1. 7. 2014 — 406 OTTOSLOV

Dnes budu zlý. Dnes to bude bez rukaviček. Dnes se dozvíte, jaké copyhrůzy mě budí ze sna. Je to horor. Jsou téměř všude. A stále bují. Jako nevyléčitelný nádor českého jazyka.

 

Doufám, že je sami nepoužíváte.

Pokud ano, nikomu to neříkejte, dejte si třikrát „Zdrávas Maria (Ottocopy plná)“ – a okamžitě je smažte. Spalte. Zahubte.

Zde je black list pro každého, kdo má přístup do redakčního systému jakéhokoli webu.

 

1. „Vysoká kvalita“

Aha. „Vysoká kvalita služeb.“ Jo. Jasně. Takže máme nízkou kvalitu služeb, pak střední kvalitu… a pak tu vysokou. A co třeba „velmi vysoká kvalita služeb“? Líbí?

 

2. „Péče o klienta“

To už je všechny rovnou posaďte do čekárny k doktorovi. A rozdejte jim letáčky o obezitě – nebo o očkování proti marketingové encefalitidě. Další, prosím!

 

3. „Individuální přístup…“

Nechte mě hádat: „…k zákazníkovi.“ Trefa? Vzpomínám si, jak už před pár lety mi Tomáš Izák k tomu říkal: „Individuální přístup má teď každá druhá piča!“ A měl recht.

 

4. „Flexibilní“

Na toto slovo jednoduše zapomeňte. Dejte ho do klatby. Hoďte ho přes palubu. Pokud jste stále v pokušení, pak si vytrhněte z klávesnice písmena: „f“, „l“, „e“, „x“, „i“…

 

5. „Dynamicky se rozvíjející…“

Dynamicky se rozvíjející tým, firma, byznys… Ále hovno. Rozvíjí se hlavně poupátko. A s tím proklatým dynamitem bych taky šetřil. Už čekám jen na „dynamicky stabilní firmu“.

 

6. „Komplexní služby“

Fuck my ass… Komplexní služby má hlavně PánBůh, a. s. Kromě něj nepochybně ještě právě ta vaše firma, co… Prdlačky. Dokážete to popsat určitě lépe. Po lidsku. Originálněji.

 

7. „Služby šité na míru“

Ale já jsem si u vás to sako nedával ušít! Cože? Nejste zakázkové krejčovství? Že děláte jazykové kurzy? Takže ty obleky šijete jako melouch po večerech nebo jak jako?

 

8. „Proklientský přístup“

Já vám řeknu, co je „proklientský přístup“. To je, když makáte pro lidi, usmíváte se na ně a baví vás to. A ne že z vás do Wordu leze „p-r-o-k-l-i-e-n-t-s-k-ý přístup“. Probuďte se!

 

9. „Optimalizace“

No tý vole, poď na mě z boku… Pokud nejste zrovna SEO expert (kde se tomu slovu asi nevyhnete), tak si ho vyhoďte z hlavy. Smrdí korporátem na sto honů. Nebrat.

 

Uf. To jsem se zase jednou nasral. Vlastně hned devětkrát.

 

Děkuji vám za individuální přístup při komplexním čtení tohoto dynamicky napsaného článku  – optimalizoval jsem ho s proklientskou péčí a ve vysoké kvalitě přímo vám na míru.

Jsem flexibilní, že?

Prostor pro vaše copy
comments powered by Disqus
Stáhněte si zdarma trilogii
Pište jako copywriter
Seriál 3 praktických e-booků vám pošlu gratis.
33 rad pro originálnější obsah vašeho webu.
Žádný spam. Váš e-mail nikomu nepředám.