Poslouchejte jako myšky! A pište jako copywriter. S novou audioknihou.

E-booková trilogie „Pište jako copywriter“ prozradila tajné triky reklamních textů - a v říjnu 2014 vyšla i jako audiokniha. Namluvil ji Tom Cruise. A taky Charlie Sheen.

 

Tedy český dabér těchto dvou hollywodských hvězd – Gustav Bubník.

Nevěříte, že se jeho známý hlas hodí k úsečnému stylu mých ostrých textů?

Tak si schválně poslechněte, jak si kniha sedla s dabérem božského Toma Cruise:

Kapitola 8 – Rozcestník (3:54)

Pusťte si ukázku:

 

Skvělá věc! Vydržel jsem to bedlivě poslouchat celou cestu Praha–Špindl. A poslouchám dál. Už si plánuji, jak vylepším své webovky.

Radim Hladiš, www.bigfamily.cz

  

3 hodiny a 37 minut plných rad nad zlato

 

33 rad + BONUS: 9 článků z mého blogu

Proč je důležitý headline? Jak si dát na web opravdový magnet? O čem má být stránka „O nás“? Co je to Zeigarnik efekt? Proč je číslo 3 tak magické?

Audiokniha obsahuje namluvené všechny díly trilogie „Pište jako copywriter“

Ale to není vše: Gustav Bubník si svým hlasem vyhrál i s vybranými články, které se objevily na blogu ottocopy.cz.

Ano – namluvil i můj nejčtenější text „Pište jako pornomagnát“. Ten je ale až pro posluchače od 18 let.

Dále uslyšíte třeba praktický post „Jak psát direct e-mail“, nejsdílenější článek „Odhalil jsem zázračnou formuli na úspěch“ či „Zlost, pomsta, jed a strach“.

Teď si ale poslechněte pohádku:

AUDIO BONUS: Karkulku milují. Ale kupují od Vlka (6:22)

 

Urobil som si povianočnú radosť a kúpil si tuto audioknihu. Nahodil ju do MP3 playera, spustil a išiel sa prejsť. Vonku -7 °C, prechádzka max. na 30 minút, hovorím si. 7 493 krokov, 1:28:03 h, 5 685 m, vypočutých 23 trackov… a došla baterka. Keby nie, tak chodím doteraz. Masterpiece by som to nazval.

Tomáš Turek, Žilina

 

Hergot, to se mi líbí – chci tu audioknihu mít!

 

Proč vlastně audiokniha?

No, podívejte se. Je to hlavně proto, protože:

  • neznám v autě lepšího společníka
  • audiokniha je formát budoucnosti
  • tu mou namluvil profesionální dabér
  • poslech mých rad ocení (nejen) váš byznys

Audioknihu můžete poslouchat kdekoli. Doma, v autě, ve vlaku, na přednášce, při čekání na bus…

A taky jakkoli: na telefonu, MP3 přehrávači, tabletu, notebooku… pouze na gramofonu to zatím nefachčí.

Jen si to představte: zatímco ostatní třeba stojí ve frontě a nervózně se nudí – vy se ve sluchátkách mezitím učíte (a bavíte), jak si vyladit vlastní web.

Jak svádět textem. Jak psát jako profesionální copywriter.

 

Z knihy cítím, že ji píše profík, který ví, jak lidský mozek udržet v pozoru. Obsah je zábavný i praktický a nakopne vás energií. Měl by si ji pořídit každý, kdo má nějaký business – a kdo působí v marketingu, tak tuplem! 3,5 hodiny utekly jako voda a už teď vím, že jsem si tuto audioknihu neposlechla naposledy.

Petra Kucinová, Zábřeh

 

Už tri dni dokola počúvam Tvoju audioknihu. Forma, obsah aj interpretácia sú fantastické!

Rudolf  Korman, Nitra

 

Ta audiokniha je skvělá; doslova nemá špatnou stránku. Že Otto umí roztančit písmena na papíře, to se už dobře ví – ale jeho audiokniha Pište jako copywriter vám řekne, jak pracovat s webovou stránkou. Jak jí dát hlavu, patu a dokonce i úsměv.

Ondřej Moudrý, Praha

 

„No dobře. A kolik stojí taková audiokniha?“

Jak která.

Můžete si vlastní text namluvit sami, zmixovat zvuk v hrnci (nebo v garáži u kamaráda) – a pak to rozdávat zdarma jiným kamarádům.

Nebo to vezmete vážně – a pak už to něco stojí. Svou audioknihu vydávám u společnosti Progres Guru.

Ta se postarala o:

  • Natáčení s TV hercem a dabérem Gustavem Bubníkem.
  • Mix ve zvukovém studiu Davida Spilky (který složil i úvodní hudbu).
  • Veškeré čištění nahrávky, výmaz dechů, správný střih, mastering…
  • Prostě se k audioknize chovali jako k hudební desce. A to se cení.

Není to úplně sranda. Pokud máte 120 hodin volného času navíc (a veškeré know-how a kontakty k tomu), můžete to zkusit také.

Takže 500 Kč za profi formu i obsah by byla pořád fér cena. Některé české nahrávky „osobního rozvoje“ se prodávají i za 900 Kč – či více.

 

Audiokniha „Pište jako copywriter“ (3 hodiny a 37 minut) ale nakonec stojí jen 333 Kč.

Když připočtu těch bonusových 9 článků na konci… tak to nevychází ani na 11 Kč za jednu (audio) radu z trilogie.

Nevěřím, že jsem až natolik levný… ale je to tak.

 

Pořiďte si jedinou českou audioknihu, která prozrazuje tajné triky copywriterů