Copy Camp – 24. 11. 2012

28. 11. 2012 — 252 OTTOSLOV

S veřejným vystoupením jsem měl vždy problém. Připadá mi, že se na mě všichni dívají. Musí přece slyšet to hučení v mé hlavě. Můj zrychlený dech i tep.

Copak necítí, jak se potím? Nevidí, jak rudnu? Neslyší zmatený jazyk, jak se mi lepí na patro?

Děkuji tedy organizátorům Copy Campu, že jsem se nechal umluvit - ať to vidí všichni.

Jsem copywriter, ale léčím se.

Závidím všem, kdo jsou na pódiu suverénní šoumeni před 250 lidmi hned napoprvé. Hlavně, že jsem nezakopnul o tu šňůru od mikrofonu – mise splněna.

 

Jak napsat direct e-mail, aby neskončil v koši

 

Update – po přednášce (a přečtení Twitteru)

1. V jednom z posledních slidů jsem tvrdil, že v češtině není nástroj na kontrolu „spam levelu“ napsaného e-mailu. Tak tedy existuje. Já měl ale na mysli samostatnou službu zdarma.

2. To mozkové centrum, na které jsem si nemohl vzpomenout (a je odpovědné za to, že nemáme rádi nekompletní informace), je Reticular activating system.

3. Někteří se prý bojí e-mailů Ivo Tomana. Souhlasím. Já také – proto se z nich učím. E-maily, které mu pomáhají prodávat miliony knih a naplňují drahá školení.

 

Ohlasy – zajímalo to vůbec někoho?

Ty negativní reakce samozřejmě zamlčím (a už to nemusíme rozmazávat).

Děkuji těm, co těsně po skončení akce napsali na baru pochvalné řádky na list s mým jménem. A vůbec nemuseli! To potěší.

A nejraději mám nyní asi Lukáše Krejču a Tomáše Paulíka.

Ti mě potěšili úplně nejvíc.

 

Šok! Ozářen reflektory zpíval o direct e-mailingu!

Otto_copy_camp

Foto: Martina Králiková

Prostor pro vaše copy
comments powered by Disqus
Stáhněte si zdarma trilogii
Pište jako copywriter
Seriál 3 praktických e-booků vám pošlu gratis.
33 rad pro originálnější obsah vašeho webu.
Žádný spam. Váš e-mail nikomu nepředám.