Dvakrát piš, jednou odesílej

29. 1. 2013 — 150 OTTOSLOV

Co je s e-maily špatně? Díky aplaudované knize Rework (a hlavně jejímu českému překladu Restart) se i ti méně agilní „markeťáci“ dozvěděli, co je to marketing. Ano, je to opravdu vše.

Vše to, co děláte, když děláte byznys. Kdykoli jedete ve služebním autě. Kdykoli stisknete někomu ruku na schůzce. Kdykoli zvednete telefon... a kdykoli napíšete e-mail.

Vzpomínáte na prosinec, jak jsme všichni nakupovali vánoční dárky na e-shopech jako diví? Ve schránce se vám pravděpodobně hromadily informační e-maily o vašich objednávkách. A pravděpodobně jste je vnímali čistě uživatelsky (co, kdy, kam, kde).

Bohužel jejich odesílatelé taky. Chyba.

.............................................

 

Počkat, počkat... tohle už jsem přece psal.

Tak začíná článek, který vyjde ve čtvrtek 31. ledna v tištěném Connectu – pravidelné příloze časopisu Computer.

Původně jsem ty konkrétní ukázky vánočních e-přehmatů zamýšlel do blogu. Ale Honza Boček mě přesvědčil o opaku.

Tentokrát zvítězil print.

No nekupte to.

Prostor pro vaše copy
comments powered by Disqus
Stáhněte si zdarma trilogii
Pište jako copywriter
Seriál 3 praktických e-booků vám pošlu gratis.
33 rad pro originálnější obsah vašeho webu.
Žádný spam. Váš e-mail nikomu nepředám.