Dávám e-booky zdarma. Trilogie, která změní váš web. Pište jako copywriter!

3 x 11 rad pro originálnější
obsah vašeho webu
 

Napsáno s chutí a láskou k textu.
Přehledně. Výstižně. Bez obalu.

Stáhněte si trilogii zdarma a ještě dnes se dozvíte,
kde děláte na svém webu chyby – a jak je napravit.

173 stran plných triků a tajemného
know-how profi copywriterů.
 

Ve třech formátech: PDF, MOBI, EPUB.

  • Proč je důležitý headline - a jak na něj
  • Jak si dát na web opravdový magnet
  • Kdy je dobré čtenáře překvapit - a čím
  • Kde sehnat testimonialy a jak je upravit
  • Co se stane, když nevyzvete k akci
  • O čem by (ne)měla být stránka "O nás"
  • Proč vaše cena zákazníky tak mate
  • Zásadní důležitost prvního daru
  • Co je to Zeigarnik efekt a jak funguje
  • Magické číslo 3 - a co umí za kouzla

 

Stáhněte si zdarma trilogii
Pište jako copywriter
Žádný spam. Váš e-mail nikomu nepředám.

Co mi k e-booku napsali

Musím uznat, že jste kapr. Váš e-book je velice výživný. Fakt jste mě velice zaujal. Když vidím, jak píšete, tak čumím jak puk. Konečně někdo, kdo píše jinak než všichni ostatní.

Tomáš Řezníček, Dlouhá Loučka

 

Kniha je napsaná vskutku famózně. Čte se sama jedním dechem. Už teď se těším na další díly.

Adam Horsinka, Milovice

 

Otto, skoncoval jsi s mým volným časem. Nemůžu přestat psát. Čeho jsem se předtím bála, teď miluji. Tvými triky a tipy se řídím každý den a je to znát. Moje e-maily jsou zábavnější, blog pochopitelnější, weby učesanější. Rozděluji mé psaní „před Otto“ a „po Otto“.

Petra Bartoňková, Petruccya Art

 

Vaše texty se krásně čtou. S prvním dílem e-booku jsem se zapomněla v šalině a přejela zastávku.

Pavla Adamčíková, Brno

 

Díky Tvému e-booku jsem propadl kouzlu copywritingu.

Jiří Obdržálek, Praha

 

Vaše knihy jsem hltal jako dobrodružný román. Jsem takový amatérský copywriter na svých webech – do teď jsem dĕlal spousty vĕcí intuitivnĕ. Vy jste je pojmenoval a přehršel dalších mi odkryl. Myslím, že jste se nejen do mé mysli zapsal jako guru českého copywritingu.

Jirka Hembal, Hradec Králové

 

Po dlouhé době velmi kvalitní e-book, jehož 1. díl jsem stihl přečíst, než mi vyměnili pneu u auta!

Jarek Mikeš, Kuřim

 

Super, super, super. Díky za Vaše stránky a za e-booky. Mám z toho fakt radost.

Martina Bartošová, Praha

 

Neviem, ako to robíte (ja na to skôr či neskôr prídem), ale Vaše stránky majú slová poskladané do podob, na ktorej som závislý. Veľká vďaka za e-book. Hneď po stiahnutí sme sa do seba zaľúbili.

Richard Jaroušek, Banská Bystrica

 

Před tímto webem a e-booky smekám...

Martin KonečekNobu.cz

 

Jsem naprosto nadšená z Vašeho e-booku. Oceňuji tu říznost a legraci, ale hlavně konečně pořádné info. Připadám si, jako bych dostala na ulici letáček s pozvánkou do nové restaurace – a po mém příchodu mi dali zdarma desetichodové menu a k tomu metrový dort. Má to styl.

Michaela Sýkorová, Praha

 

Super nejen obsah, ale i sazba!

Jiří Šebekfotograf

 

E-booky jsou fakt super, odvádíš dobrou práci. Na svém školení copywritingu upozorňuji speciálně na Tvůj web a možnost získat tyto e-booky. Je to psané čtivě a dostatečně laicky, takže pro účastníky mých školení paráda na doplnění informací a další příklady.

Richard DobiášDobrý copywriter

 

Právě jsem dočetl třetí e-book. Kdybych měl vypíchnout jedinou myšlenku z celé knihy, byla by to asi tato: „Nesnažte se ´optimalizovat web´, ale zákaznická rozhodnutí.“ Děkuji za úžasnou trilogii!

Pepan Mencl, Roudnice nad Labem

 

Děkuji Ti za krásnou sadu knih, kterou jsi vytvořil – a vyznáme se v ní i my nezkušení.

Magdaléna Vrabcová, Sassari (Itálie)

 

Přečetl jsem cestou do práce 3. díl e-booku a fakt mě to bavilo. Všechny tři díly byly napsané v pěkném rytmu a stylu. Díky za knížku, docela mě to nakoplo k přemýšlení.

Martin Janda, martin.cz

 

Poslední čtyři roky jsem se věnoval webdesignu jako koníčku. Za poslední rok jsem zjistil, že předchozí tři roky jsem skoro neměl ponětí, o čem webdesign je. Tvoje e-booky mi v tom pomohly udělat další krok. Od listopadu 2013 podnikám na volné noze; v tuto chvíli mám tři projekty i díky tvým e-bookům.

Tomáš Svěrák, webdesigner

 

E-book od Ottocopy vás nakopne!

Tereza Nováková

 

Právě jsem dočetl poslední díl tvých e-knížek. I jako copywriter jsem se dost dozvěděl. Paráda. Moc děkuju za sdílení tvého asi dlouho získávaného know-how. 

Matouš Roskovec, seewordpower.cz

 

Kedy prosím dorazí 3. diel? Cítim sa ako nedočkavý fanúšik. Podobne čakám snáď už len na ďalšie diely Hobita. 

Lucia Poledníková, Frýdek-Místek

 

To už se mi dlouho nestalo, abych 50 stran měla ‚zhltnutých‘ ani ne za 15 minut. Vaše e-booky se čtou jedním dechem. Jste opravdu člověk na svém místě.

Lucie Valchařová, Ostrava

 

Dočetl jsem celou sérii – a klobouk dolů. Sice mi tam trochu fušuješ do UX řemesla, ale aspoň mě to donutilo přemýšlet o silnější vazbě na textaci.

Jan Habich, janhabich.cz

 

Připravuji své první webovky a kamarád mi poslal Vaše „manuály“. Jsou pochopitelné, duchaplné, k věci, užitečné a úžasně napsané! Myslím, že inspirujete k úvahám, které mohou – nejen webovou – prezentaci pozvednout o nějaký level výš. 

Gabriela Böhmová, osobní koučka

 

Dočetl jsem Váš e-book zdarma Pište jako copywriter. Musím uznat - skvělá práce. Možná bych na Vašem místě na každý díl nalepil 199 Kč a trošku na tom vydělal. 

Vít Pokorný, Praha

Stáhněte si zdarma trilogii
Pište jako copywriter
Seriál 3 praktických e-booků vám pošlu gratis.
33 rad pro originálnější obsah vašeho webu.
Žádný spam. Váš e-mail nikomu nepředám.