12 důkazů, že nemluvím jen tak do větru

Livingston
Za tento zápis vám
bude dítě vděčné
celý svůj život. zslivingston.cz
Jan Řezáč
Měním chaos webů
v pevný řád. A často
o tom přednáším. janrezac.com
VUT
Sedáš si v buse vedle
řidiče? Management
máš prostě v krvi. navut.cz
Mladý kokos
Tropický ráj teď
budeš mít doma
každý den. mladykokos.cz
Dřevojas
Chci koupelnu,
kterou nebude
mít nikdo jiný. drevojasnamiru.cz
Nobu
Na internetu zítra bylo
včera. Dnes už nestačí
mít jen dobrý web.
nobu.cz
Teahouse Transport
Nenajdete levnější
přepravu zásilek
po celém světě. teahousetransport.com
Proof & Reason
Rozum a Důkaz u nás
pracují jako dva hlavní
agenti na plný úvazek.
proofreason.com
MoneyBenefit
To je cesta do pekla
– a žeton na smutný
kolotoč penále a exekucí.
moneybenefit.cz
Topaz
Některá rozhodnutí jsou
na generace dopředu.
Jako vaše nová střecha.
topaz.cz
IQ Structures
Jsme security mozkem
vašeho podnikání. Vždy
o krok před padělateli.
iqstructures.com
B2B Group
Optimalizaci si nepleteme
s větou „chci být na první
stránce v Googlu“.
b2bgroup.cz

6 příkladů, že mé copy není jen na ozdobu

Když si po dvou letech čtu texty, které pro nás Otto vytvořil, jsem neustále nadšený. Za jeho největší přidanou hodnotu ale považuji, že nás naučil s texty pracovat. Za jedny peníze jsme tak dostali nejen skvělé texty na web, ale i obrovskou zkušenost a spoustu know-how, které využíváme denně při e-mailové komunikaci, úpravách webu nebo vytváření nabídek. Otto je profesionál, kterého mohu všem jen doporučit. Nevěříte? Pošlete mu e-mail.
Jiří Helán
Spolumajitel AK Kroupahelán.cz
Cestovní ruch je hyperkonkurenční byznys, a proto jsme potřebovali dobré copy, které by neopakovalo zažitá klišé cestovních kanceláří. Ottovi se to podařilo. Jeho texty zaujmou a vyvolají tu správnou nákupní náladu, kterou na našem webu potřebujeme.
Martin Šimek
Majitel CK Radynacestu.cz
Rádi pracujeme s profesionály, kteří se tématu opravdu věnují; pochopí, co potřebujeme sdělit a dokáží to dovést do funkční formy. Otto je jeden z nich. Stojí za webovými texty a formou všech personalizovaných e-mailových zpráv Copy General. Má cit pro správný tone of voice; jím psané komerční zprávy jsou chytlavé a jasné.
Gabriela Veenstra Skorkovská
Marketingová specialistka retail – Copy General
Máte v hlavě projekt, který chcete představit i někomu jinému než rodině? Svěřte svoje představy (a texty) Ottovi – vytáhne z nich to podstatné. Jako by četl vaše myšlenky a uměl je lépe zformulovat. Vím, o čem mluvím. Zažila jsem to.
Eva Dittrich Sanigová
Ředitelka ZŠ Livingston
Při rozjezdu firmy v nově vytvořeném podoboru stavebnictví je efektivní vysvětlovací fáze klíčová. Proto jsme zvolili copy od Otto Bohuše a mělo to grády. Podle statistik četli web lidé poměrně dlouho (průměrná doba návštěvy 3 minuty) a hlavně prováděli to, co jsme potřebovali – objednávali novou službu! Stránky máme postaveny na textech, používáme minimum obrázků a po roce zátěže fungují bezvadně.
Pavel Štáf
Jednatel firmy Bytecheck
Rozhodli jsme se změnit firemní kulturu při koupi nové střechy. Bylo klíčové, aby návštěvník webu neutekl pryč během prvních pěti sekund – a pochopil, v čem jsme jiní a lepší. Jednoduše, úderně, vtipně a stručně. Otto Bohuš to splnil, dodržel termíny, byl proaktivní při návrhu webu a dokázal si obhájit napsané texty. Taková spolupráce v dnešní době opravdu potěší.
Tomáš Zejval
Topaz.cz

3 ukázky, že copy nejsou jen texty na web

Direct mail s 96% response rate

Ne, to není vtip. Na kampani pro oslovení absolventů Masarykovy univerzity pracovala společnost Copy General (personalizace) s agenturou Proof & Reason (microsite). Vždy maxivtipný Adam Hrubý přišel s úvodním konceptem „dopisu z budoucnosti“ – který jsem pak dotvořil. A mělo to své výsledky .

Hledá se krátký a výstižný slogan

Televizní reklamu se ztraceným barelem irské whisky Jameson asi znáte. Na tu navazovala facebooková aplikace, pro kterou jsem vymýšlel slogan. Proti všem pravidlům copywritingu, právě zde se nejvíce hodil trpný rod: Hledá se Jameson. 3 slova, 14 písmen, jak prosté. Aplikace nakonec slavila velký úspěch.

Tak jako slunečnice každým dnem...

…otáčí se za huminovým gelem. Zvláštní věta, že? A přesně o to šlo: nezvyklým způsobem upoutat pozornost návštěvníků brněnské Galerie Vaňkovka. V září 2012 tam instalovala Fakulta chemická VUT svých deset velkoplošných panelů. A úspěchy vědy jsem měl prodat díky claimům a krátkým podnadpisům.

Potřebujete něco podobného?
Není problém, domluvme se.